دوشنبه ۲۴ شهریور ۰۴

سود بيشتر شركت اپل با تغيير سياست هاي حفظ حريم خصوصي كاربران

۱ بازديد







 به نقل از اسكاي نيوز عربيا؛ اپل قصد دارد در سياست حفظ حريم خصوصي تلفن‌هاي هوشمند خود تغييراتي ايجاد كند تا محصولات تبليغاتي خود را كه از طريق فروشگاه اپل به صورت اينترنتي به فروش برساند و ارتقا دهد. با توجه به محدوديت‌هاي جديد حريم خصوصي، به گفته مديران تبليغات، شركت‌هاي تبليغاتي كه كاربران آيفون را هدف قرار مي‌دهند، در صورت خريد فضاي تبليغاتي از اپل، اطلاعات بيشتري در مورد عملكرد تبليغات خودشان به دست مي‌آورند. به گفته وال استريت ژورنال، مديران و سازندگان برنامه‌هاي تبليغاتي مي‌گويند اين بروزرساني مي‌تواند تجارت تبليغاتي گسترده‌اي را براي اپل به همراه داشته باشد.


به روز رساني سيستم عامل، كمك به شركت‌هاي تبليغاتيجديدترين بروز رساني سيستم عامل اپل، طوفاني را در صنعت تبليغات و فراتر از آن ايجاد كرده كه با اجازه دادن به كاربران در مورد تصميم گيري در مورد اينكه آيا مي‌خواهند به برنامه‌ها اجازه دهند آن‌ها را براي اهداف تبليغاتي رديابي كنند، تغيير كرده است. اين بدان معناست كه شركت‌ها به زودي داده‌هاي كمتري در مورد افرادي كه تبليغات آن‌ها را مي‌بينند، پيدا مي‌كنند.
برنامه‌هاي موجود در سيستم عامل اپل از كاربران اجازه مي‌گيرند تا آن‌ها را براي اهداف تبليغاتي رديابي كنند و هنگام هدف قرار دادن كاربراني كه ترجيح داده اند در رديابي شركت نكنند، تبليغاتي براي آن‌ها نمايش داده نمي‌شود. شركت‌ها سه روز بايد صبر كنند تا اطلاعاتي درباره تعداد كل كاربراني كه تبليغات را مشاهده كردند، برايشان فرستاده شود.
افرادي كه با بروزرساني‌هاي جديد اپل آشنا هستند مي‌گويند شركت‌هاي تبليغاتي كه فضاي تبليغات را از اپل خريداري مي‌كند مي‌تواند اطلاعات بيشتري در مورد رفتار كاربر دريافت كند. آن‌ها گفتند كه مي‌توانند بدانند كدام تبليغات توسط كاربران به طور خاص مشاهده شده، كدام كلمات كليدي جستجو شده و اين تبليغ كنندگان پس از مدت كوتاهي نتيجه مدنظر خودشان را مي‌گيرند. مديران تبليغات مي‌گويند اين امر مي‌تواند به اپل در جذب تبليغ دهنده‌ها مزيت داشته باشد، خصوصاً اگر اين شركت فناوري تجارت تبليغات خود را گسترش دهد.


منبع :.yjc.news

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.