سه شنبه ۲۵ شهریور ۰۴

رونمايي از ۲ ساعت هوشمند Galaxy Watch ۴ و Watch Active ۴ با ابعاد جديد

۷ بازديد





چندي پيش اخباري مبني بر عرضه ۲ مدل ساعت مچي هوشمند سامسونگ Galaxy Watch ۴ و Watch Active ۴ ا با سيستم عامل Google’s Wear OS به جاي Tizen در تابستان امسال منتشر شد و در حال حاضر اخبار جديد ديگري نبز مبني بر تغيرات جديد اين ۲ ساعت مچي هوشمند شنيده شده است.
استفاده از اندازه‌هاي مختلف براي ۲ ساعت هوشمند Galaxy Watch ۴ & Watch Active ۴به گفته كارشناسان حوزه تلفن همراه هوشمند، شركت سامسونگ در حال برنامه ريزي براي تغيير در اندازه اين ۲ ساعت مچي هوشمند خود است و قرار است گلكسي واچ ۴ در اندازه‌هاي ۴۲ و ۴۶ ميلي متر به به بازار جهاني عرضه شود. بهتر است بدانيد كه اين اندازه‌ها مقداري از مدل‌هاي موجود ۴۱ و ۴۵ ميلي متر بزرگتر است.
بدنه بزرگتر و افزايش حجم باتري ۳۵۰ ميلي آمپري از جمله تغيراتي است كه قرار در اين ساعت مچي هوشمند جاي گيرد، البته بهتر است در نظر داشته باشيد كه سامسونگ براي مدل ۴۲ ميلي متري، از باتري ۲۴۰ ميلي آمپري قرار است استفاده كند.
به گفته كارشناسان امكان دارد كه شركت سامسونگ براي ساعت هوشمند Galaxy Watch Active ۴ خود از اندازه‌هاي ۴۰ و ۴۲ ميلي متري نيز استفاده كند، البته در حال حاضر گلكسي واچ اكتيو ۲ نسل موجود در اندازه‌هاي ۴۰ و ۴۴ ميلي متر به فروش مي‌رسد.
بسياري از كاربران پيگير زمان رونمايي اين ۲ ساعت مچي هوشمند هستند و بهتر است بدانيد كه امكان دارد سامسونگ Galaxy Watch ۴ و Galaxy Watch Active ۴ در ماه ژوئيه همراه با گوشي موبايل هوشمند Galaxy Z Fold ۳ و Z Flip ۳ رونمايي شوند.
از نظر ويژگي، در حال حاضر اطلاعات زيادي از اين ۲ ساعت هوشمند منتشر نشده، البته به دليل قيمت مناسب‌تر Galaxy Watch Active ۴، ساعت مچي هوشمند جديد سامسونگ مي‌تواند رقيب Apple Watch SE باشد و بهتر است بدانيد هر دو Galaxy Watch ۴ و Watch Active ۴ رقيب سرسخت عنوان بهترين ساعت هوشمند در سال ۲۰۲۱ هستند.

 

منبع :yjc.news

اگر شرايط جديد واتساپ را نپذيريم چه مي‌شود؟

۷ بازديد





به نقل از د هكرنيوز؛ واتساپ روز جمعه اعلام كرد حساب‌هاي كاربري را كه از 15 ماه مي سياست حفظ حريم خصوصي جديد آن را نمي پذيرند غيرفعال خواهد كرد و افزود كه همچنان به آن‌ها يادآوري مي كند كه شرايط جديد را بپذيرند.


اين سرويس پيام رسان متعلق به فيسبوك در بيانيه اي گفت: "حساب كاربري هيچكس حذف نمي‌شود اما فعاليت در واتساپ براي آنان كه شرايط جديد را نپذيرند غيرممكن مي‌شود. اين در حالي است كه اين شركت قصد داشت حساب هايي كه توافق نامه اشتراك داده را رعايت نكنند و تصميم بگيرند اطلاعات حساب واتساپ خود را با فيسبوك به اشتراك نگذارند را كاملاً غيرقابل دسترسي كند.


اما براساس گفته‌هاي جديد، حساب‌ها حذف نمي‌شوند بلكه براي مدت كوتاهي شما قادر به دريافت تماس و اعلان خواهيد بود، اما قادر به خواندن يا ارسال پيام از برنامه نخواهيد بود. در حالي كه مقرر شده بود در سياست حفظ حريم خصوصي تجديد نظر شود اما واتساپ از تصميم خود صرف نظر نكرده و افرادي كه تغييرات را قبول ندارند را با پيام‌هاي "محدوديت عملكرد" و "يادآوري بروزرساني" همچنان به پذيرش اين شرايط سوق مي دهد.


واتساپ گفت: "شما قادر به دسترسي به ليست گفتگوي خود نخواهيد بود ، اما همچنان مي توانيد به تماس هاي صوتي و تصويري  ورودي پاسخ دهيد. اگر اعلان ها را فعال كرده باشيد ، مي توانيد روي آنها ضربه بزنيد تا پيام را بخوانيد يا به آن پاسخ دهيد يا تماس تلفني يا ويديويي از دست رفته را برگردانيد." در نهايت ، كاربران حتي اگر پس از چند هفته محدوديت با شرايط اصلاح شده موافقت نكنند اين ويژگي‌ها نيز برايشان غيرقابل دسترسي مي‌شود و پس از 120 روز غيرفعال بودن، حساب واتس اپ خود به خود حذف مي‌شود.


واتساپ پيش‌تر گفته بود اين به روزرساني امكان اشتراك گفت‌و‌گوهاي شخصي كاربر يا ساير اطلاعات پروفايل را با فيس بوك به اشتراك نمي‌گذارد و در عوض شفافيت بيشتري در مورد نحوه جمع آوري و اشتراك گذاري داده هاي كاربر هنگام استفاده از اين برنامه را براي تعامل با مشاغل فراهم مي كند.


منبع :yjc.news


اگر شرايط جديد واتساپ را نپذيريم چه مي‌شود؟

۸ بازديد





به نقل از د هكرنيوز؛ واتساپ روز جمعه اعلام كرد حساب‌هاي كاربري را كه از 15 ماه مي سياست حفظ حريم خصوصي جديد آن را نمي پذيرند غيرفعال خواهد كرد و افزود كه همچنان به آن‌ها يادآوري مي كند كه شرايط جديد را بپذيرند.


اين سرويس پيام رسان متعلق به فيسبوك در بيانيه اي گفت: "حساب كاربري هيچكس حذف نمي‌شود اما فعاليت در واتساپ براي آنان كه شرايط جديد را نپذيرند غيرممكن مي‌شود. اين در حالي است كه اين شركت قصد داشت حساب هايي كه توافق نامه اشتراك داده را رعايت نكنند و تصميم بگيرند اطلاعات حساب واتساپ خود را با فيسبوك به اشتراك نگذارند را كاملاً غيرقابل دسترسي كند.


اما براساس گفته‌هاي جديد، حساب‌ها حذف نمي‌شوند بلكه براي مدت كوتاهي شما قادر به دريافت تماس و اعلان خواهيد بود، اما قادر به خواندن يا ارسال پيام از برنامه نخواهيد بود. در حالي كه مقرر شده بود در سياست حفظ حريم خصوصي تجديد نظر شود اما واتساپ از تصميم خود صرف نظر نكرده و افرادي كه تغييرات را قبول ندارند را با پيام‌هاي "محدوديت عملكرد" و "يادآوري بروزرساني" همچنان به پذيرش اين شرايط سوق مي دهد.


واتساپ گفت: "شما قادر به دسترسي به ليست گفتگوي خود نخواهيد بود ، اما همچنان مي توانيد به تماس هاي صوتي و تصويري  ورودي پاسخ دهيد. اگر اعلان ها را فعال كرده باشيد ، مي توانيد روي آنها ضربه بزنيد تا پيام را بخوانيد يا به آن پاسخ دهيد يا تماس تلفني يا ويديويي از دست رفته را برگردانيد." در نهايت ، كاربران حتي اگر پس از چند هفته محدوديت با شرايط اصلاح شده موافقت نكنند اين ويژگي‌ها نيز برايشان غيرقابل دسترسي مي‌شود و پس از 120 روز غيرفعال بودن، حساب واتس اپ خود به خود حذف مي‌شود.


واتساپ پيش‌تر گفته بود اين به روزرساني امكان اشتراك گفت‌و‌گوهاي شخصي كاربر يا ساير اطلاعات پروفايل را با فيس بوك به اشتراك نمي‌گذارد و در عوض شفافيت بيشتري در مورد نحوه جمع آوري و اشتراك گذاري داده هاي كاربر هنگام استفاده از اين برنامه را براي تعامل با مشاغل فراهم مي كند.


منبع :yjc.news


سود بيشتر شركت اپل با تغيير سياست هاي حفظ حريم خصوصي كاربران

۱ بازديد







 به نقل از اسكاي نيوز عربيا؛ اپل قصد دارد در سياست حفظ حريم خصوصي تلفن‌هاي هوشمند خود تغييراتي ايجاد كند تا محصولات تبليغاتي خود را كه از طريق فروشگاه اپل به صورت اينترنتي به فروش برساند و ارتقا دهد. با توجه به محدوديت‌هاي جديد حريم خصوصي، به گفته مديران تبليغات، شركت‌هاي تبليغاتي كه كاربران آيفون را هدف قرار مي‌دهند، در صورت خريد فضاي تبليغاتي از اپل، اطلاعات بيشتري در مورد عملكرد تبليغات خودشان به دست مي‌آورند. به گفته وال استريت ژورنال، مديران و سازندگان برنامه‌هاي تبليغاتي مي‌گويند اين بروزرساني مي‌تواند تجارت تبليغاتي گسترده‌اي را براي اپل به همراه داشته باشد.


به روز رساني سيستم عامل، كمك به شركت‌هاي تبليغاتيجديدترين بروز رساني سيستم عامل اپل، طوفاني را در صنعت تبليغات و فراتر از آن ايجاد كرده كه با اجازه دادن به كاربران در مورد تصميم گيري در مورد اينكه آيا مي‌خواهند به برنامه‌ها اجازه دهند آن‌ها را براي اهداف تبليغاتي رديابي كنند، تغيير كرده است. اين بدان معناست كه شركت‌ها به زودي داده‌هاي كمتري در مورد افرادي كه تبليغات آن‌ها را مي‌بينند، پيدا مي‌كنند.
برنامه‌هاي موجود در سيستم عامل اپل از كاربران اجازه مي‌گيرند تا آن‌ها را براي اهداف تبليغاتي رديابي كنند و هنگام هدف قرار دادن كاربراني كه ترجيح داده اند در رديابي شركت نكنند، تبليغاتي براي آن‌ها نمايش داده نمي‌شود. شركت‌ها سه روز بايد صبر كنند تا اطلاعاتي درباره تعداد كل كاربراني كه تبليغات را مشاهده كردند، برايشان فرستاده شود.
افرادي كه با بروزرساني‌هاي جديد اپل آشنا هستند مي‌گويند شركت‌هاي تبليغاتي كه فضاي تبليغات را از اپل خريداري مي‌كند مي‌تواند اطلاعات بيشتري در مورد رفتار كاربر دريافت كند. آن‌ها گفتند كه مي‌توانند بدانند كدام تبليغات توسط كاربران به طور خاص مشاهده شده، كدام كلمات كليدي جستجو شده و اين تبليغ كنندگان پس از مدت كوتاهي نتيجه مدنظر خودشان را مي‌گيرند. مديران تبليغات مي‌گويند اين امر مي‌تواند به اپل در جذب تبليغ دهنده‌ها مزيت داشته باشد، خصوصاً اگر اين شركت فناوري تجارت تبليغات خود را گسترش دهد.


منبع :.yjc.news

جلسه سنا درباره تغيير الگوريتم‌هاي شركت‌هاي Big Tech

۳ بازديد



به نقل از اي ان گجت، اوايل هفته آينده، مديران فيس بوك، توئيتر و يوتيوب در جلسه دادرسي سنا درباره تقويت الگوريتم شركت مي‌كنند. در دادرسي ۲۷ آوريل مونيكا بيكرت معاون رئيس جمهور در سياست محتوا در فيس بوك، لورن كالبرتسون رئيس سياست عمومي ايالات متحده در توئيتر و الكساندرا ويچ، رهبر سياست عمومي آمريكا در يوتيوب به عنوان شاهد حضور خواهند داشت.
همچنين از سوي هيئت منصفه، از دو كارشناس به نام‌هاي تريستان هريس اخلاق شناس طراحي سابق گوگل كه حالا منتقد صنعت فناوري شده، و جوان دونووان، مدير تحقيقات مركز شورنشتاين در رسانه، دعوت شده است. كميته فرعي حفظ حريم خصوصي، فناوري و قانون، با فراخواندن مديران سياست‌ها، به جاي مديران عامل هر شركت، روش متفاوتي نسبت به جلسات قبلي برجسته سنا در مورد شركت‌هاي بزرگ فناوري (Big Tech) را امتحان مي‌كند.
جلسه سنا با تمركز بر موضوعات گسترده ساختاريگروهي از دستياران كنگره گفتند كه در يك جلسه ديگر مارك زاكربرگ، جك دورسي و سوزان ووچيچي مي‌توانند شركت كند، اما هدف نشست هفته آينده تمركز بر موضوعات گسترده ساختاري است.اينكه الگوريتم‌هاي پيشنهادي چگونه باعث ايجاد افراط گرايي و اطلاعات غلط مي‌شوند موضوعي است كه قانون گذاران دموكرات مدتي در مورد آن فكر كرده‌اند. در ژانويه، نمايندگان تام مالينوفسكي (D-NJ) و آنا جي اشو (D-CA) با ارسال نامه‌هاي جداگانه‌اي به مديران عامل فيس بوك، توئيتر و يوتيوب، از آن‌ها خواستند تا تغييرات اساسي در اين سيستم‌ها ايجاد كنند. اما برخي از كارشناسان نگرانند كه ممكن است تنها با تمركز بر الگوريتم‌هاي توصيه‌اي، قانونگذاران برخي از موضوعات مهم را از دست بدهند.
شايان ذكر است كه همه يوتيوب، نه فقط الگوريتم توصيه‌هاي آن، وسيله‌اي براي گسترش تبليغات راست افراطي است. بله، اين نرم افزار نقشي را ايفا مي‌كند، اما تنها يك عامل است كه اين ايدئولوژي‌ها را تقويت مي‌كند.

منبع :yjc.news